[TYPO3-UG Dutch] multi language implementatie in de WEC Starters Package

Fred Mellink fmlk4u at gmail.com
Wed Aug 25 00:07:33 CEST 2010

Meer dan twee avonden zoeken naar de bekende weg.... Dat een nieuwere versie
zo anders is. Als je het effe weet is het gebruikersvriendelijker, maar het
is anders "versleuteld", andere UI. Hartstikke bedankt.

Fred Mellink

P.S. Om het uit te testen in 4.4.2. heb ik voor de home page naast de
nederlande tekst engelse tekst gemaakt en het gaat ongeveer zoals ik gewend
was. Maar wie weet me nu nog even te vertellen hoe ik vlaggetjes kan
plaatsen om te schakelen tussen talen?

Uiteraard puzzel ik zelf ook verder.

Op 24 augustus 2010 20:32 schreef Fred Mellink <fmlk4u at gmail.com> het
volgende: