[TYPO3-UG Dutch] RTE traag bij klant

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Thu Aug 19 14:31:35 CEST 2010

Laat ik een duit in het zakje doen ;-)

Ikzelf ervaar v4.4.x als stukken beter, sneller en stabieler. Echter
ook ik krijg reacties dat de RTE trager is. Zelf heb ik dit niet. Zie
hier een reactie van een klant:

>Hi Jordan,
>Klopt het dat Typo3 ook stukken trager is geworden? Ik merk in ieder geval dat de laadtijd van links in typo3 vele malen langzamer is

>Greets Danny

Dus ook ik heb aangegeven dat ik het alleen maar sneller ervaar maar
er zijn meer en meer mensen die zeggen dat de backoffice juist trager
is geworden.