[TYPO3-UG Dutch] realurl op localhost install?

Jos Schipper [netcreators] jos at netcreators.com
Wed Aug 18 15:55:17 CEST 2010

Dag Frank,

Je zal ook even je virtualhost moeten controleren.
Voor het pad naar je installatie zal AllowOverride op All moeten staan.
Staat deze op Off dan worden de instellingen in je .htaccess niet gedaan
vanwege dit commando.

Groteen,
Jos

--
Met vriendelijke groet,

Jos Schipper
TYPO3 Consultant/Certified TYPO3 Integrator

e: jos at netcreators.com
t: 026-442 4238
i: www.netcreators.com
Netcreators: Open Source, Open Minds, Open People