[TYPO3-UG Dutch] realurl op localhost install?

Gautam Kok [Netcreators] gautam at netcreators.com
Wed Aug 18 15:01:21 CEST 2010

Hoi Frank,

Veelal is dit de schuld van je htaccess configuratie.
1. Je .htaccess bestand is niet geplaatst of is onjuist.
2. Je lokale apache installatie is niet goed geconfigureerd en werkt mogelijk niet met mod_rewrite.

Kan je kijken of je .htaccess bestand wel bestaat? Vaak gaat bij het kopieren van een installatie (wanneer verborgen bestanden niet getoond worden) dit bestand verloren. In dit geval kan je van het origineel een kopie maken van de .htaccess en deze plakken in dezelfde directory als index.php. Hier meer informatie over de htaccess van realurl: http://www.seo24.at/realurl-htaccess-einstellen/.

Met vriendelijke groet,

Gautam Kok
Netcreators Support

t: 026 442 4006
e: gautam at netcreators.com
i: www.netcreators.com

Netcreators publiceert open source Producten & Diensten Catalogus op basis van
TYPO3. Nu al in gebruik bij de gemeenten Leiden, Heemskerk en Hof van Twente.

Op 18 aug 2010, om 14:43 heeft Frank Sonck het volgende geschreven: