[TYPO3-UG Dutch] Optie niet aanwezig: You MUST install the extenion "statictemplates"

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Sun Aug 1 10:02:51 CEST 2010

Ik heb de DB check uitgevoerd en die regelde alleen een update van
tt_content items en bij de compare database kwam dan nog steeds
dezelfde melding.

Ik heb er toen maar voor gekozen om die static template extensie
handmatig te installeren en nadat ik hem gevonden had:

Static Templates	statictemplates	1.0.0	System	Stable

en geinstalleerd had gaf de compare database geen melding meer. Dus
dit probleem is ook weer opgelost. Geen idee dus waarom het upgrade
script bij deze website het niet opmerkte.

Andere vraag: ik gebruik dus blijkbaar static templates in mijn
configuratie. Hoe kom ik hier van af en hoe moet ik het eigenlijk
instellen/configureren?

Groeten,
Jordan