[TYPO3-UG Dutch] Vertalingen

Jos Schipper [netcreators] jos at netcreators.com
Fri Apr 16 11:20:37 CEST 2010

Dag Rik,

Ik kan je aanraden om even hier te kijken:
http://wiki.typo3.org/index.php/Dutch-Translation-Team

Hier staan wie de vertalers zijn voor Nederland.
Ook kun je je aanmelden om zelf vertaler te worden.

Vriendelijke groet,
Jos

--
Met vriendelijke groet,

Jos Schipper
TYPO3 Consultant/Certified TYPO3 Integrator

e: jos at netcreators.com
t: 026-442 4238
i: www.netcreators.com
Netcreators: Open Source, Open Minds, Open People

Netcreators vormt met negen fantastische collegabedrijven het Open
Source Paviljoen op de beurs Overheid & ICT. Een mooi open source
producten en dienstenaanbod gecombineerd met dagelijks vijf interessante
sprekers. Gratis registreren voor de beurs kunt u hier:
http://bit.ly/netcreators-overheid-en-ICT