[TYPO3-UG Dutch] Powermail probleem -> onmogelijk om het formulier in te sturen

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Tue Apr 13 09:31:41 CEST 2010

Ik heb een raar powermail probleem vergelijkbaar met dit:
http://www.typo3.net/index.php?id=13&action=list_post&tid=83463

Dus je vult een 100% werkend e-mailadres in en je krijgt ALTIJD de
volgende foutmelding terug:

Email address is not valid

TYPO3 v4.3.3
Powermail v1.5.3

Hoe krijg ik dit probleem opgelost? Ik heb al gezegd dat het formulier
NIET hoeft te controleren / valideren op het emailadres.

Ik krijg nu zelfs deze melding: Email address is not valid
terwijl ik in het formulier helemaal NIET om een emailadres vraag?

Iemand een idee/suggestie wat hier gebeurt of hoe dit op te lossen?

Groeten,
Jordan van Bergen