[TYPO3-UG Dutch] Questionaire

Felippe van Eekhout feekhout at xs4all.nl
Mon Apr 12 18:05:50 CEST 2010

Hey Martijn,

In de handleiding staat een tutorial met condities:

http://typo3.org/documentation/document-library/extension-manuals/pbsurvey/1.3.0/view/1/10/

heb voor je even een volledige pdf gemaakt met de handleiding leest (vind ik) wat makkelijker.
http://dl.dropbox.com/u/704499/typo3/pbsurvey.pdf

zoek op Condition en Condition Wizard.

Succes,
Felippe

Op 12 apr 2010, om 16:19 heeft Martijn de Vries het volgende geschreven: