[TYPO3-UG Dutch] tt_news excludeAlreadyDisplayedNews

Marco Nieborg marco.nieborg at gmail.com
Sat Apr 10 00:08:47 CEST 2010

Hallo Daniel en Felippe,

Bedankt voor jullie tips. Ik heb de tip van Daniel gebruikt en de regel in
de tt_news plugin gezet op de betreffende pagina. Bedankt voor de oplossing.
Soms kan het zo simpel zijn.

Groet,

Marco Nieborg

Op 9 april 2010 11:46 schreef Daniel Doesburg | Doesburg.biz <
daniel at typo3-nl.eu> het volgende: