[TYPO3-UG Dutch] tt_news excludeAlreadyDisplayedNews

Daniel Doesburg | Doesburg.biz daniel at typo3-nl.eu
Fri Apr 9 11:46:43 CEST 2010

Hoi Marco,

Als je de nieuwste versie van tt_news gebruik vind je daar onder een van
de tabjes een veld Typoscript.
Plak daar excludeAlreadyDisplayedNews = 1 in en het werkt alleen voor
die plugin. Zodoende kun je zelfs op één en dezelfde pagina per plugin
andere instellingen hebben.

Let op: Dit is zonder het voorvoegsel plugin.tt_news.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg