[TYPO3-UG Dutch] Web -> Info -> Log: Volledige lijst voor niet admin gebruiker

Koen Van Nuffelen koen_typo3 at obiwebs.be
Tue Apr 6 12:39:05 CEST 2010

Goeie middag,

Ik was aan het experimenteren met de Web -> Info -> Log lijst.
Als admin gebruiker zie je hier wie wanneer ingelogd heeft en wat ze
aangepast hebben, en meer zelfs, je kan het ongedaan maken.
Prachtige en krachtige tool.

Toen ik via gebruikersbeheer inlogde als een gebruiker, werkte dit ook.
Echter je zag alleen de gegevens van de gebruiker zelf. (Ook als je in
de combobox 'Alle gebruikers' selecteert.)

Nu heb ik een gebruikersgroep webmasters, en deze hebben niet volle
admin rechten. Doch zij moeten wel de wijzigingen van alle gebruikers
kunnen zien, en indien nodig, terug ongedaan maken.

Ik heb in de toeganslijsten van de betreffende groep, alles van
'monitoren gebruikers' geselecteerd. Maar ik kan nog steeds de andere
gebruikers niet zien in het overzicht.

Heeft iemand een idee of het mogelijk is om dit ook voor niet admin
gebruikers(groep) zichtbaar te maken?

En indien niet, of iemand ongeveer weet, waar de code staat waar dit
bepaald wordt, dan kan ik zien of ik de code kan aanpassen.

Alvast hartelijk bedankt.

Koen