[TYPO3-UG Dutch] foutmelding nieuwe site templavoila

Henjo Hoeksma hphoeksma at stylence.nl
Wed Sep 30 14:49:19 CEST 2009

On 2009-09-30 11:41:20 +0200, Bart Boeschen Hospers
<typo3 at ourlastyear.nl> said:

> Hoi,
>
> TemplaVoila maakt automatisch de pagina's aan, dus voorafgaande aan de
> wizard kan ik (natuurlijk) nog geen storage PID opgeven, omdat er
> simpelweg nog geen pagina's zijn.
>
> De template is ook correct, geen fouten in validatie bij html en css.
> Ook heb ik een heel simpel template geprobeerd, om fouten in de
> template file uit te kunnen sluiten.
>
> Het vreemde is, is dat ik de melding krijg dat het Data Structure
> Record met UID "X" niet gevonden kan worden. Echter deze bestaat wel
> gewoon (staat zelf op de pagina waar de foutmelding staat). Echter
> [...]

Hi Bart,

check je error_log. Dit soort dingen heeft nogal eens met rechten te
maken (of mod_security, safemode... etc.).

Ik heb een dergelijk probleem gehad bij het gebruikt van css2inlin voor
direct_mail. Hier bleek dat elke pagina zelf de template gekozen moet
hebben. Het kan zijn dat die keuze niet goed is gegaan bij de wizard,
een hobbeltje.

@Jigal: de wizard maakt netjes GRSP aan ;-)

Succes!

Henjo