[TYPO3-UG Dutch] foutmelding nieuwe site templavoila

Bart Boeschen Hospers typo3 at ourlastyear.nl
Wed Sep 30 11:41:20 CEST 2009

Hoi,

TemplaVoila maakt automatisch de pagina's aan, dus voorafgaande aan de
wizard kan ik (natuurlijk) nog geen storage PID opgeven, omdat er
simpelweg nog geen pagina's zijn.

De template is ook correct, geen fouten in validatie bij html en css.
Ook heb ik een heel simpel template geprobeerd, om fouten in de template
file uit te kunnen sluiten.

Het vreemde is, is dat ik de melding krijg dat het Data Structure Record
met UID "X" niet gevonden kan worden. Echter deze bestaat wel gewoon
(staat zelf op de pagina waar de foutmelding staat). Echter bevat deze
rare gegevens:

=============[1e 5 regels]=========
T3DataStructure
     meta type=array
         langChildren type=integer1/langChildren
         langDisable type=integer1/langDisable
     /meta
============

Dit zou normaal gesproken als volgt moeten zijn:

<T3DataStructure>
         <langChildren type="integer">1</langChildren>
         <langDisable type="integer">1</langDisable>

Op de een of andere manier zijn/worden alle < en > gestript uit de Data
Structure Record die de wizard aanmaakt.

Heeft iemand ook maar enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?

Groeten,
Bart