[TYPO3-UG Dutch] foutmelding nieuwe site templavoila

Bart Boeschen Hospers typo3 at ourlastyear.nl
Tue Sep 29 17:29:40 CEST 2009

Ls,

Ik wil een nieuwe website opzetten (TYPO3 4.2.8) en gebruik templavoila
om een htmltemplate te importeren voor gebruik in TYPO3.
Echter wil het niet lukken zoals ik het bij voorgaande sites altijd
gedaan heb.

- Ik klik op "start wizard now!"
- selecteer het betreffende template
- vul de naam van de site in + editor username
- klik op "create new site"
- klik vervolgens op "start he mapping process"

En dan gaat het fout, ik kan niet beginnen met het mappen van de
verschillende elementen, maar ik krijg de template mapping pagina te
zien met de melding

=========
Error: No Data Structure Record could be found with UID "7"
=========

(http://img38.imageshack.us/i/templavoilafout.jpg/)

Heeft iemand enig idee waar het probleem zou kunnen zitten? Ik heb ook
al verschillende versies van TYPO3 (4.2.9 en 4.1.12) en TemplaVoila
(1.1.1 en 1.3.7) geprobeerd, maar ik krijg elke keer dezelfde fout.

Alvast bedankt!

Groeten,
Bart