[TYPO3-UG Dutch] PDF -> image wel in BE, niet in FE

Barbara Wijbenga bwijbenga at chello.nl
Mon Sep 21 17:44:04 CEST 2009

Gelukt!

   $parameters = '-sample 200x300 "'.$path.$input.'[0]"
"'.$path.$output.'"';
   $cmd = t3lib_div::imageMagickCommand('convert', $parameters);
   exec($cmd);

Nu kan ik het dus gebruiken in mijn eigen extensies. Vind het alleen raar
dat het bij de gewone content elementen niet werkt...

Groeten,
Barbara

"Barbara Wijbenga" <bwijbenga at chello.nl> schreef in bericht
news:mailman.1.1253546652.20770.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de...