[TYPO3-UG Dutch] PDF -> image wel in BE, niet in FE

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Fri Sep 18 18:26:12 CEST 2009

Om te zien of het aan de instellingen ligt zou je het volgende testje
even kunnen doen:

Maak een contentelement aan van het type filelinks
Hang daar een of twee pdf-jes in
Kies voor layout 2 of 3
Nu zou je in elk geval een mooi plaatje moeten krijgen van pag. 1 van
het pdf bestand.

Is dat niet het geval, controleer dan of ghostscript wel geinstalleerd
is. Vermoedelijk wel, want aan de backend gaat het wel goed immers?

Zie je nu wel mooie plaatjes, kijk dan in css_styled_content onder
"CType: uploads" hoe ze het hem flikken.

Succes.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg