[TYPO3-UG Dutch] PDF -> image wel in BE, niet in FE

Barbara Wijbenga bwijbenga at chello.nl
Fri Sep 18 15:57:52 CEST 2009

Bedankt voor je antwoord.

De php code klopt wel, die werkt voor image files wel goed.
Ik heb die extensie geprobeerd, die genereert de thumbnails ook niet. En
zoals ik al zei, gewone content elementen ook niet. Het zal dus aan de
installatie van IM of GD liggen?
Wat ik dan zo gek vind is dat de thumbnails er wel zijn in de backend...

Heeft iemand hier meer verstand van?

Groeten,
Barbara

"Jos Schipper [netcreators]" <jos at netcreators.com> schreef in bericht