[TYPO3-UG Dutch] tijdelijk tweede website erbij

H. Hahn h.hahn at hahn-informatica.nl
Fri Sep 18 17:09:40 CEST 2009

Het is géén apart domein. De bedoeling is dat ik deze tijdelijke site
straks benader met een URL www.mijndomein.nl/klant/.

Verder zou je de fout "template not found" inderdaad verwachten, maar
dan wil in het frontend. Voor ik ook maar iets voor het frontend kan
maken, moet ik eerst in het backend inloggen -- met het admin-wachtwoord
(ik neem aan dat u daarop doelt? --, en dat lukt nu juist niet.

H. Hahn