[TYPO3-UG Dutch] tijdelijk tweede website erbij

Jos Schipper [netcreators] jos at netcreators.com
Fri Sep 18 16:09:33 CEST 2009

Hallo H. Hahn,

Heb je ook gekeken naar de encryptionKey?
Verder kun je altijd nog proberen via de installTool een nieuwe account
aan te maken

--
Met vriendelijke groet,

Jos Schipper
TYPO3 Consultant/Certified TYPO3 Integrator

TYPO3 Developer gezocht, lees de vacature online:
http://www.netcreators.com/bedrijf/vacatures-typo3-developer/

e: jos at netcreators.com
t: 026-442 4238
i: www.netcreators.com