[TYPO3-UG Dutch] Frontend users

Jos Schipper [netcreators] jos at netcreators.com
Thu Sep 3 16:39:15 CEST 2009

Hi Arjan,

Over welke extensie gaat het?
Je kan altijd kijken via de extension manager in de setup.txt of
constants.txt van deze extensie.

Groeten,
Jos

--
Met vriendelijke groet,

Jos Schipper
TYPO3 Consultant/Certified TYPO3 Integrator

TYPO3 Developer gezocht, lees de vacature online:
http://www.netcreators.com/bedrijf/vacatures-typo3-developer/

e: jos at netcreators.com
t: 026-442 4238
i: www.netcreators.com