[TYPO3-UG Dutch] Frontend users

Arjan D arjanduijkers at gmail.com
Thu Sep 3 16:11:44 CEST 2009

Hi list,

Ik wil voor het eerst gebruik gaan maken van apart inlog gedeelte voor
frontend users (personeel van een bepaald bedrijf)

Nu staat dit in de handleiding:

"Frontend gebruikers (tevens "Website gebruikers" genoemd) worden gecreëerd
op die plek in het systeem waar we ze willen creëren. In ons geval hebben we
een mooie sysFolder gemaakt onder de naam "Users", voor zowel gebruikers als
groepen. De enige vereiste voor deze opslagplek voor frontend gebruikers is
dat we het template vertellen dat dit de plek is om gebruikers in op te
zoeken, wanneer een login verzoek wordt verstuurd".

Ik heb in mijn geval dus ook een sysfolder users aangemaakt.
alleen ik loop me rot te zoeken waar ik in het template moet vertellen dat
dit de plek is waar ik de frontend users en groepen aanmaak?

Zouden jullie mij hier een tip kunnen geven? :)

Wel heb ik al op de betreffende "secret pages" bij access aangegeven dat ze
door de groep personeel gezien mogen worden.

Waar gaat het dus nog mis?

alvast bedankt.

Greetz,
Arjan