[TYPO3-UG Dutch] Redirect naar Login-form bij Beschermde Pagina's

Pascal Cramer pascal at NOSPAMroguesheep.nl
Fri Oct 16 10:40:40 CEST 2009

Christiaan,

ik heb dit een keer opgelost door niet op de pagina zelf de
'access' restricties te leggen maar op de content elementen die
op de pagina's staan. Daarnaast plaats je ook een loginform op
pagina en deze toon je alleen als je _niet_ bent ingelogd.

Het is een beetje dezelfde oplossing als die van Benjamin. Een
stuk bewerkelijker als je veel elementen op de pagina hebt staan
of regelmatig nieuwe elementen plaatst, maar wel inzichtelijker
voor de redacteuren (die immers niet de TS templates inzien)

Groeten,
Pascal