[TYPO3-UG Dutch] Redirect naar Login-form bij BeschermdePagina's

Benjamin Serfhos serfhos at redkiwi.nl
Fri Oct 16 09:15:50 CEST 2009

Hey Christiaan,

Wat ik er van begrijp is dat hij wel op deze pagina's mag komen, maar
niet de content van de betreffende pagina mag zien. Hier moet dan een
login scherm voor komen.

Mocht dit het probleem zijn kan je het zo oplossen:

[loginUser = *]
# Extra toevoegingen voor als gebruiker is ingelogd
[else]
# De gebruikte markers legen die mogelijk content bevat die niet gezien
mag worden.

page.10.marks.CONTENT < styles.content.get
page.10.marks.CONTENT.select.pidInList = #PAGEID
#PAGEID, waar de normale login scherm staat

[global]

Hopelijk heb ik het zo een beetje makkelijk uitgelegd.

Met vriendelijke groet,

Benjamin Serfhos
Redkiwi - http://www.redkiwi.nl