[TYPO3-UG Dutch] Meerdere content elementen in verschillende productblokjes op mainpage

Arjan D arjanduijkers at gmail.com
Thu Oct 8 10:41:00 CEST 2009

Hi list,

Op de mainpage van de website die ik maak, maak ik gebruik van een 3
kolommen. links (getLeft), rechts (getRight) en midden (get).

Op de mainpage wil ik 6 verschillende producten weergeven waarvan er steeds
3 blokjes naast elkaar staan. (dit allemaal in de middelste kolom)

Hoe krijg ik het voor elkaar dat men deze 6 verschillende blokjes via het
backend apart van informatie kan voorzien.

Op dit moment is het zo dat als ik het eerste blokje van content voorzie en
een nieuw content element aanmaak hij de content in hetzelfde blokje zet.
Logisch want het is dezelfde div.

Maar hoe kan ik dus een nieuw content element aanmaken en ervoor zorgen dat
ik de overige blokjes kan vullen met de juiste content?
zoals eerder aangegeven heb ik getLeft en GetRight al gebruikt dus heeft
geen zin om een andere naam te geven aan de div?

Ik sta voor een raadsel :)

Wie helpt mij hieruit.

Groeten,

Arjan