[TYPO3-UG Dutch] Awstats via Direct Admin en RealURL .htaccess

Jacco van der Post jacco at id-internetservices.com
Fri Oct 2 18:32:18 CEST 2009

Bedankt voor je tips ik heb het aan de webhost doorgestuurd.

Ik heb geprobeerd diverse regels in htaccess maar geen werkten dus
wellicht is idd het gemakkelijkste dat awstats niet in de public_html komt.

RewriteRule ^awstats$ - [L]
RewriteRule ^awstats/.*$ - [L]

#RewriteCond %{REQUEST_URI} !/awstats

RewriteCond %{REQUEST_URI} !^/(awstats|awstats/.*)$
RewriteRule ^.*$ - [L]

etc...