[TYPO3-UG Dutch] aanpassen plugin feadmin dmailsubscription

WP Perquin perquin at yuplounge.nl
Fri Oct 2 11:45:09 CEST 2009

Hallo lijst,
Ik wil de template die hoort bij plugin.feadmin.dmailsubscription aanpassen.
De werking van het geheel is prima, maar ik mis zaken als een goed formulier
opmaak en de teksten wil ik aangepast hebben.
Nou kan ik per taal van de website een andere template oproepen, dus dat
lost het probleem al op.
Maar dat is "beheersmatig" niet m'n meest voor de hand liggende oplossing.
Dus ik wil 1 template maken en met
Typoscript de juiste teksten/waardes kunnen invullen. Maar dan.... Hoe doe
ik dat?
Ik heb http://www.zeitwerk.ch/fileadmin/doc/doc_core_tsref.pdf doorgelezen
en zie vele punten van herkenning,
Maar hoe moet de typoscript eruit zien als ik een maar subparts en/of
markers wil wijzigen die ik zelf in de template heb aangemaakt.

Kan iemand een voorzetje geven (met typoscript)?