[TYPO3-UG Dutch] Toegevoegde checkboxes worden niet opgepikt door sr_feuser_register

Pascal Cramer pascal at NOSPAMroguesheep.nl
Thu Nov 26 17:23:34 CET 2009

Beste lijst,

ik heb mbv kickstarter de fe_user tabel uitgebreidt met wat
velden: een aantal string inputs en een checkbox.
Als ik de sr_feuser_register template aanpas met de jusite
stukken worden de string-velden wel netjes opgepikt maar de
checkbox marker ###TCA_INPUT_[markernaam]### laat-ie staan.
Ook het veld omzetten naar radio of select biedt helaas geen
oplossing.

Als ik het veld zelf 'ver-html' <input type="checkbox"
id="tx-srfeuserregister-pi1-[markernaam]"
name="FE[fe_users][markernaam]">, wordt bij in de 'edit' de
waarde wel correct gezet maar bij het doorvoeren niet in de db
opgeslagen en, je raadt het al: de string velden gaan prima.

Wat heb zie ik hier na 2 uur puzzelen en Googlen (frrr) nog
steeds over het hoofd?

Alvast dank,
Pascal