[TYPO3-UG Dutch] Bron code compleet de weg kwijt

Henjo Hoeksma hphoeksma at stylence.nl
Wed Nov 18 09:51:56 CET 2009

Hi lijst,

sinds kort zie ik bij het bekijken van de broncode van diverse websites
die ik heb gemaakt dat dit volledig gestoord is geworden.
Het zijn allemaal systemen die op 4.2.9 draaien.

Het probleem:
- de source code wordt achterelkaar doorgeschreven zonder linebreaks
waardoor het compleet onoverzichtelijk is geworden
- inlineStyle2TempFile = 1 staat aan in de config, maar in de broncode
wordt de hele CSS gedisplayed...
- removeDefaultJS = external dito probleem...

Iemand een idee?

Gr.
Henjo
--