[TYPO3-UG Dutch] Direct Mail Nederlands

Jacco van der Post jacco at id-internetservices.com
Mon Nov 16 14:04:56 CET 2009

Hoi

Ondanks translation handling bleef Direct Mail bij mij in het menu in
engels staan. De taal instellingen zijn volgens mij goed. Ik heb een
andere site op dezelfde server die op dezelfde manier geconfigureerd
staat en wel na translation handling via de extensiemanager direct mail
in NL laat zien.

Ik heb nu maar handmatig de wel opgehaalde
typo3temp/direct_mail-l10n-nl.zip uitgepakt in typo3conf/l10n/nl en dan
gaat het goed.

De rechten van de mapjes staan volgens de installtool goed.

Het betreft TYPO3 4.2.10 en Direct Mail zowel 2.6.3 als 2.6.4

Weird dus, wellicht bug 4.2.10 in combi met Direct Mail? De overige
extensies gaan wel direct goed in NL.

grts Jacco