[TYPO3-UG Dutch] Templavoila FCE met meerder images in 1 field

Jonas Verschaeve jonas at partnersfordesign.be
Wed Nov 11 09:37:55 CET 2009

Bedankt Jigal,

je hebt mij idd een heel eind op weg geholpen. Ik kan nu alle images
uit het veld renderen.
Echter heb ik wel nog 1 probleem. Waarschijnlijk gaat dit enkel om een
pietluttigheid. Maar wanneer ik mijn images wil wrappen in een list
element of een ander element krijgt ik geen output meer. Misschien dat
jullie hier direct een antwoord op kunnen bieden.

Hieronder mijn typoscript:

Zonder deze lijn werkt dit dus perfect: 10.wrap = <li>|</li>

10 = TEXT
	10.field = field_images
	10.split{
		token = ,
		cObjNum = 1
		1 = COA
		1{
			10 = IMAGE
			10.wrap = <li>|</li>
			10.imgList= field_images
			10.file = GIFBUILDER
			10.file {
				XY = 940,350
				quality = 100
				format = jpg
				10 = IMAGE
				10.file.import = uploads/tx_templavoila/
				10.file.import.current = 1
				10.file.import.listNum = 0
				10.file.maxW = 940
				10.file.minW = 940
				10.file.maxH = 350
				10.file.minH = 350
	                 }
		}
	}

Alvast bedankt,

Jonas Verschaeve

Op 10-nov-2009, om 15:57 heeft Jigal van Hemert het volgende geschreven: