[TYPO3-UG Dutch] Templavoila FCE met meerder images in 1 field

Jigal van Hemert jigal at xs4all.nl
Tue Nov 10 15:57:04 CET 2009

Jonas Verschaeve wrote:
> Wanneer ik mijn element test werkt dit, met uitzondering dat het maar 1
> afbeelding gebruikt uit mijn lijst. De eerste.

Dat komt door de listNum = 0 (het nummeren begint bij 0)

Het veld met de images bestaat uit een komma-gescheiden lijstje. Je zult
dit met split kunnen splitsen en daarbinnen van elk item een IMAGE
kunnen maken (met een <li> als wrap daaromheen). Het voorbeeld met split
in TSRef zal je wel een eind op weg helpen.

Groetjes, Jigal.