[TYPO3-UG Dutch] zip of tar.gz voor UNIX??

Arjan D arjanduijkers at gmail.com
Thu May 28 12:01:42 CEST 2009

Hoi Jacco,

Het is mij volgensmij net gelukt om mijn database te exporteren naar een
.sql bestand.
Deze is 9mb. is dit normaal voor dit soort bestanden? :)

Dit heb ik gedaan door de regel:

mysqldump -uusername -P1234 (port) databasenaam > bestand.sql

Ik moest de port dus opgeven in die regel.
Die methode van jou ga ik ook eens bekijken.

Thx voor de hulp iig

Groeten,

Arjan