[TYPO3-UG Dutch] zip of tar.gz voor UNIX??

Jacco van der Post jacco at id-internetservices.com
Thu May 28 11:54:14 CEST 2009

Arjan D schreef:
> Hoe krijg ik het daarna voor elkaar dat de site
die nu local draaid
gekopieerd wordt naar de webserver?

Hoi Arjan,

Als je niet zoveel verstand hebt van shell / SQL etc. zou ik gewoon de
export functie van TYPO3 gebruiken. Klik op globe level (= boven aan de
pagetree), dan export t3d. Je moet er misschien even mee spelen voordat
je het door hebt. Verder zul je nog even je fileamin moeten backupen.
Zip die bijv. en installeer op je nieuwe server packman extensie zodat
je die fijn weer daar in 1 keer kunt unzippen.
Voordat je de import doet zou ik eerst even de extensies installen.

--

Met vriendelijke groet,

Jacco van der Post
www.id-internetservices.com