[TYPO3-UG Dutch] zip of tar.gz voor UNIX??

Pim Broens - Redkiwi broens at redkiwi.nl
Wed May 27 14:11:34 CEST 2009

Klopt, exporteren en importeren kan ook via phpmyadmin. Wel heb ik uit
eigen ervaring gemerkt dat grote sql bestanden hier vaak niet echt
soepel gaan.
Dan is het mysqldump / mysql commando vanaf de commandline toch een stuk
prettiger, maar mocht je geen command line access hebben op je server is
phpmyadmin een prima alternatief.

Met vriendelijke groet,

Pim Broens