[TYPO3-UG Dutch] Zuid-West-Nederlandse TYPO3 dag i.c.m. TYPO3 Certificering

Joost van Berckel [Content Online] typo3 at contentonline.nl
Wed May 27 10:42:47 CEST 2009

Hola,

Het idee om deze dag om te dopen naar T3UG-NL(-BE) lijkt me prima.

Ik denk onder andere aan de volgende onderwerpen:
- TYPO3 5.0, 4.4 (Benni Mack??), 4.3, en huidige versie
- Best Practices (Combinatie van best werkende praktijk installaties op
basis van WEC, Bussy Noggin, TYPOTYCOON.COM)
- Nieuwe Templavoila versie (Jigal van Hemert?)
- Extenties bouwen nieuwe stijl (MVC)???
- TYPO3 weetjes (idee van Idar)

Meer onderwerpen zijn gewenst (ideeën?, mail ze!)

Of er ruimte is voor een aparte Consultancy track hangt af van interesse.

Mogelijkheid tot TYPO3 Certificering (examen) op deze dag (aan begin of
eind van TUG dag (indien mogelijk op zelfde dag aan begin of eind). Meer
info volgt nog.

Groetjes,

Joost van Berckel