[TYPO3-UG Dutch] Zuid-West-Nederlandse TYPO3 dag i.c.m. TYPO3Certificering

Pim Broens - Redkiwi broens at redkiwi.nl
Wed May 27 08:37:36 CEST 2009

L.s.

Ben het helemaal eens met Idar. Ik denk dat er naast de toekomst ook ruimte nodig is voor het huidige.
Wellicht een idee om zo 'nieuwelingen' te trekken en te interesseren. We zijn ondertussen allen redelijk bedreven hier, maar TYPO3 blijft een systeem wat je afschrikt wanneer je het uitpakt denk ik.

Wellicht interessant om het over de toekomst te hebben, en wat we er nu al aan kunnen doen om ons aan te passen. Zoiets als MVC frameworks voor extensie ontwikkeling en de mogelijkheden in 4.2 / 4.3 of iets dergelijks.

Overigens sta ik onwijs positief tegenover een certificeringsmogelijkheid op die dag. Ze waren nog niet echt om de hoek en dit maakt veel mogelijk dan. Zou super zijn!

Ik ben er sowieso bij, en waarschijnlijk wel met een kleine delegatie. En aangezien ik enigszins in de buurt zit, zou organisatorisch helpen ook mogelijk zijn. (ik kan bijvoorbeeld uitstekend broodjes smeren :) ) Ik hoor het graag als hulp gewenst is.

Groeten,
Pim