[TYPO3-UG Dutch] mysql_pconnect()

Jacco van der Post jacco at id-internetservices.com
Wed May 27 10:37:08 CEST 2009

Hoi

Bij een hoster staan een aantal TYPO3 sites op een server. Af en toe
treedt bij een willekeurige TYPO3 site de foutmelding op "The current
username, password or host was not accepted when the connection to the
database was attempted to be established! database error".

Nu krijg ik van de host te horen dat TYPO3 dan maar mysql_conncect moet
gebruiken ipv mysql_pconnect.

Ik las ergens dat dit een tragere server tot gevolg kan hebben. Wat
vinden jullie daarvan / ervaringen? Moet ik nu alle sites veranderen in
mysql_connect of is het meer een kwestie dat zijn server aan plafond zit
/ of moet het limiet op server hoger gesteld worden?

thanks

--

Met vriendelijke groet,

Jacco van der Post