[TYPO3-UG Dutch] Rggooglemap

TYPO3 | IcarusVision typo3 at icarusvision.com
Tue May 26 20:15:54 CEST 2009

Beste Arjan,

Om Google Maps op je site weer te geven heb je geen extensies nodig.
Je maakt een nieuw content element aan en kiest daar voor het type
HTML. Dan ga je naar Google Maps, voert de locatie in en klikt dan
rechtsboven op het knopje Link. Je ziet dan twee regels code,
selecteer de tweede regel die begint met <iframe...>. Plak die hele
regel in je HTML element op je site. Het enige dat je nog moet doen is
de hoogte/breedte aanpassen, maar dat zie je vanzelf wel in je code.

Succes!

Lars Roubroeks

Op 26 mei 2009, om 19:44 heeft Arjan D het volgende geschreven:

Beste Mark,

Als ik het goed begrijp is die extensie die jij aan mij doorgaf een
sitemap.
Niet hetgeen wat ik dus bedoelde met mijn vraag.

Mij gaat het om een plattegrond dmv Googlemaps op bijvoorbeeld de
contact
pagina :)

Die heb ik dus helemaal geinstalleerd maar zoals ik eerder aangaf snap
ik op
een begeven moment niet meer wat ik moet doen.

Groeten,

Arjan