[TYPO3-UG Dutch] Rggooglemap

Arjan D arjanduijkers at gmail.com
Tue May 26 19:44:07 CEST 2009

Beste Mark,

Als ik het goed begrijp is die extensie die jij aan mij doorgaf een sitemap.
Niet hetgeen wat ik dus bedoelde met mijn vraag.

Mij gaat het om een plattegrond dmv Googlemaps op bijvoorbeeld de contact
pagina :)

Die heb ik dus helemaal geinstalleerd maar zoals ik eerder aangaf snap ik op
een begeven moment niet meer wat ik moet doen.

Groeten,

Arjan