[TYPO3-UG Dutch] Grafische menuweergave instellen voor parent

Jacco van der Post jacco at id-internetservices.com
Mon May 18 15:56:42 CEST 2009

> Voor een site heb ik een grafisch menu tot drie niveaus diep. Het menu-item
> van de actieve pagina heeft een afwijkende weergave → 3.CUR { […] }.
> Onder het derde niveau hangen nog pagina’s t.b.v. cag_pagebrowser. Deze
> pagina’s komen niet in het grafische menu terecht.
> Wat ik wil is dat, op het moment dat de actieve pagina van het vierde niveau
> is, de CUR-status van de parent wordt getoond.
>
> Het is ongetwijfeld simpel, maar het stoeien met de diverse variabelen en
> waarden heeft tot nu toe niet het gewenste resultaat opgeleverd. Wie kent de

Beste Harro,

Misschien kun je eerst in je e-mail progje je tekenset op Westers of op
Unicode zetten ipv Japans, althans volgens mijn Thunderbird gegevens.
Dit levert een onprettig leesbaar lettertype op ;)

Het is me niet helemaal duidelijk wat je bedoelt. Ben je bekend met het
verschil tussen active en current? Verder is er veel mogelijk met bijv.
ACTRO, IFSUB, ACTIFSUB etc. Sla de TSref er eens op na. Kom je er nog
niet uit misschien kun je dan een voorbeeldje schetsen en de TS code
plaatsen.

--

Met vriendelijke groet,

Jacco van der Post