[TYPO3-UG Dutch] Grafische menuweergave instellen voor parent

Harro van den Berg typo3 at hb2.eu
Mon May 18 15:39:39 CEST 2009

Beste mensen,

Voor een site heb ik een grafisch menu tot drie niveaus diep. Het menu-item
van de actieve pagina heeft een afwijkende weergave → 3.CUR { […] }.
Onder het derde niveau hangen nog pagina’s t.b.v. cag_pagebrowser. Deze
pagina’s komen niet in het grafische menu terecht.
Wat ik wil is dat, op het moment dat de actieve pagina van het vierde niveau
is, de CUR-status van de parent wordt getoond.

Het is ongetwijfeld simpel, maar het stoeien met de diverse variabelen en
waarden heeft tot nu toe niet het gewenste resultaat opgeleverd. Wie kent de
(mogelijke) oplossing?

Groet,
Harro van den Berg