[TYPO3-UG Dutch] front end users

Dick Sijtsma typo3 at simplon31.nl
Sun May 17 22:14:30 CEST 2009

Beste lijst,

ik wil graag front end users hebben op mijn website. Gebruikers mogen
zichzelf niet aanmaken, alleen inloggen. Ze worden van te voren door de
webmaster aangemaakt. Ook moeten ze uiteindelijk worden getoond in een
lijst zoals bijvoorbeeld mogelijk wordt gemaakt door feuserlisting.

Ik heb daar twee extensies voor gezien die bruikbaar lijken:
feuser_admin of sr_feuser_register. Het verschil tussen die twee is
echter lastig te doorgronden zeker omdat er geen handleiding te vinden
is van feuser_admin. feuser_admin lijkt verder ook wel erg oud (2002).

Daarom de volgende vragen:
1) Waar kan ik de handleiding van feuser_admin vinden? Ik lees die
handleidingen zo graag.
2) Kunnen ze tesamen geinstalleerd zijn of gaat dat elkaar tegenwerken?
3) Welke werkt het beste met feuserlisting?
4) Bij feuser_admin kan ik in het veld CODE 'EDIT' invullen. Wat zijn de
andere opties?

Ik hoop dat jullie wat antwoorden hebben voor mij. Alvast mijn dank.

Vriendelijke groet,

Dick Sijtsma