[TYPO3-UG Dutch] Powermail naar Nederlands zetten

Arjan D arjanduijkers at gmail.com
Sun May 17 18:15:50 CEST 2009

Beste Mark,

Ik heb die instellingen in mijn template setup opgenomen en als ik nu op
verzenden klik zonder dat
ik wat heb ingevuld krijg ik een vervolg pagina met deze regels:
 *Er zijn een aantal fouten:
*

   - *Dit veld moet worden ingevuld: Naam:*
   - *Dit veld moet worden ingevuld: E-mail:*
   - *Dit veld moet worden ingevuld: Bericht:*
   - *Dit veld moet worden ingevuld: Test:*

Het is dus wel Nederlands geworden maar hij laat het niet zo zien als op de
Engelse manier.
Daar kreeg ik de melding onder de velden zelf. Ook pakt hij nog niet de
waardes uit locallang.xml.
Hij zou moeten zeggen: Dit is een verplicht veld.

Enig idee hoe dit op te lossen?

Alvast bedankt!

Groeten,

Arjan