[TYPO3-UG Dutch] Powermail naar Nederlands zetten

Mark Kuiphuis spam at markyourweb.com
Sun May 17 06:07:24 CEST 2009

Arjan D wrote:
> Ja dit heb ik gedaan!
>
> Of ik de site in het Nederlands heb draaien?
> Hoe kan ik dit checken? :-)
>
> Groeten,
>
> Arjan

Ergens in de setup van je template zodat hij door de hele site
beschikbaar is:

config.language = nl
config.locale_all = nl_NL
config.sys_language_uid = 0

De laatste 2 zijn hiervoor volgens mij (uit mijn hoofd) niet
noodzakelijk, maar straks ga je bijv. met landspecifieke opmaken werken
en dan werkt het alvast....

Daarna kun je de locallang.xml aanpassen, maar persoonlijk gebruik ik de
laatste tijd het volgende:

plugin.tx_powermail_pi1._LOCAL_LANG.nl.key = Nieuwe vertaalde tekst voor
key...

en key is dan de waarde zoals die ook voorkomt in de locallang.xml

Succes,

Mark Kuiphuis