[TYPO3-UG Dutch] Dynamische content op mainpage

Arjan D arjanduijkers at gmail.com
Wed May 13 10:13:08 CEST 2009

Goedemorgen Daniel,

In grote lijnen ziet het er goed uit.

Q: Alleen snap ik niet goed wat je bedoelt met dat je de hele TS-code
gekopieerd hebt. Dat zou niet nodig hoeven zijn.
A: Die TS code in de setup van de template zorgt ervoor dat het eerste
template automatisch wordt aangemaakt door
middel van automaketemplate. Hij zet dus automatich ###titel### om een div
of bijv een body heen. Verder vervangt
het automatisch de paden van images/links enzo.

Omdat ik dus een tweede template heb aangemaakt in dreamweaver (index2.html)
Wil ik dat deze ook automatisch gegenereerd wordt. Vandaar dat ik die hele
code gekopieerd heb en er nogmaals onder heb geplakt met wijzigingen erin
die verwijzen naar index2.html en de andere Cobjecten.

Het verhaal over de conditie denk ik wel te snappen hoe dat zou moeten
werken.
Is dit ook mogelijk? [globalVar = TSFE:uid=16, 14, 17] (dus meerdere
pagina's)

Q: Wat bedoel je met Iig werkt het nog niet?
Wat gebeurt er dan wel? Wat had je verwacht?
A: Hiermee bedoel ik dat hij naar mijn idee niet het juiste template opent.
Naar mijn idee opent hij template2 terwijl het uid 16 is en template 1 zou
moeten tonen?

Maar dit kan misschien komen doordat ik dus 2 keer een grote lap code in
mijn template setup heb staan voor beide templates
en dat dit verkeerd is?

Groeten,

Arjan