[TYPO3-UG Dutch] Dynamische content op mainpage

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Wed May 13 08:34:41 CEST 2009

In grote lijnen ziet het er goed uit.

Alleen snap ik niet goed wat je bedoelt met dat je de hele TS-code
gekopieerd hebt. Dat zou niet nodig hoeven zijn.

Door de conditie zou je TS gewoon moeten werken.

Natuurlijk kan de CSS roet in het eten gooien. Heb je daar een width in
staan dat zul je daar wat mee moeten.

Je kunt een tweede stylesheet aan maken die je ipv de eerste gebruikt:
[globalVar = TSFE:uid=16]
templatefile = fileadmin/template/main/index.html
page.stylesheet = fileadmin/style1.css
[else]
templatefile = fileadmin/template/main/index2.html
page.stylesheet = fileadmin/style2.css
[end]

Of je maakt een tweede stylesheet aan die waarden in de eerste, waar van
toepassing, overschrijft:
[globalVar = TSFE:uid=16]
templatefile = fileadmin/template/main/index.html
[else]
templatefile = fileadmin/template/main/index2.html
page.includeCSS.file2 = fileadmin/style2.css
[end]

Wat bedoel je met

 > Iig werkt het nog niet

Wat gebeurt er dan wel? Wat had je verwacht?

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg