[TYPO3-UG Dutch] templa_voila en meerdere content elementen op een pagina

Braam, Dick D.Braam at leiden.nl
Tue May 12 12:43:13 CEST 2009

Kijk, zo weet je maar nooit hoe een koe een haas vangt!

Wat jij als tekortkoming aangeeft; de wizard, da's voor mij nou weer een uitkomst.

Die wizard heb ik zelf nog niet geprobeerd; die voegt zelf de Typoscript toe; misschien dat hij mijn antwoord genereert.

(Ik heb het tot nu toe steeds gedaan volgens de werkwijze die Kasper in zijn 'kerstfilm' hanteert. Da's namelijk in je templates folder het icoon van de html-template rechtsklikken en dan de optie templavoila kiezen. Je maakt de mapping dan, en voegt later via 'sjabloon' de typoscript toe aan de setup van je template.)

Hopelijk heb ik vanavond even tijd om er mee te stoeien.
Bedankt voor de tips!

vr. gr. Dick