[TYPO3-UG Dutch] mm_forum backend niet zichtbaar

Martijn martijn at maximedia.nl
Tue May 12 08:39:48 CEST 2009

Goedemorgen allen,

Ik loop al geruime tijd tegen een mysterieus probleem aan. Vorige week
donderdag heb ik de mm_forum extensie geinstalleerd. Die dag heb ik het
forum ook verder ingeregeld.
Maar sinds vrijdag kan ik niet meer bij de backend module komen. Je ziet het
scherm wel een hele tijd laden, maar daar stopt hij na een halve minuut mee.
Het vervelende is dat er geen foutmelding verschijnt o.i.d. ook al staat
error reporting volledig aan. Daarnaast zijn er geen instellingen gewijzigd
van donderdag op vrijdag.

Heeft iemand dit probleem ook gehad of weet iemand een oplossing of een
richting waar ik het moet zoeken?

Alvast bedankt.
Martijn

Installatie gegevens;