[TYPO3-UG Dutch] templa_voila en meerdere content elementen op een pagina

Ries van Twisk typo3 at rvt.dds.nl
Mon May 11 19:35:17 CEST 2009

Dick,

het beetje TS wat ik daar zie klopt wel,

wat bedoel je met 'Zo krijg ik inhoud in mijn eerste div, maar hoe in
de andere?'

Tijdens het mappen kun je meedere mappings maken, dan moet je alleen
even aangeven 'Container for Elements' in de dropdown 'Mapping Type:'

styles.content.get heeft er in princiepe niets mee te maken.

Groet,
Ries