[TYPO3-UG Dutch] templa_voila en meerdere content elementen op een pagina

dick braam d.braam at leiden.nl
Mon May 11 17:34:19 CEST 2009

Hallo allemaal,

ik probeer templa_voila te doorgronden maar kom er niet uit met de extensie
manual en typoscript by example. (en tsref en tsconfig)
Het is waarschijnlijk zo basic dat ik er overheen kijk.

Op mijn pagina wil ik twee inhoudselementen (van het type content) in twee
kolommen of twee div's. Ik gebruik templavoila en css_styled_content.

Hier is de setup van het sjabloon.
Opmaak wil ik definieren in de stylesheet.

___
#Default PAGE object:
page = PAGE
page.10 = USER
page.10.userFunc = tx_templavoila_pi1->main_page

# de stylesheet
page.stylesheet = fileadmin/templates/2kolommen.css
___
Zo krijg ik inhoud in mijn eerste div, maar hoe in de andere?

Volgens mij moet het met een COA (staat dat voor content object array??);
maar ik snap de werking niet. Volgens mij hóórt dat eenvoudig te zijn.
(iets met "styles.content.get" ...)

Ik hoop dat als iemand me een goed voorbeeld geeft van hoe het gebruikt
wordt, dat ik dan een sprongetje in mijn inzicht maak.

Help?

gr. Dick

Dit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde en kan informatie bevatten
die persoonlijk of vertrouwelijk is en niet openbaar mag worden gemaakt krachtens wet- of
regelgeving of overeenkomst. Gebruik van de inhoud ervan door anderen zonder toestemming
van de afzender of geadresseerde is onrechtmatig. Mocht dit e-mailbericht ten onrechte bij
u terechtgekomen zijn, dan verzoeken wij u vriendelijk terstond contact met ons op te nemen.